Máriáshuncut:
Szeva bácsi melletti teljes mellszélességű kiállását elfelejtettem. Igaz, ezek csak azok az esetek... (2009.01.02. 13:23)Titkos részletek Juszt László múltjából
Máriáshuncut:
Juszt volt már felbujtó a Pszt magazinos nevenincs szerkesztő megveretésében, volt orvvadász, amik... (2009.01.02. 13:22)Titkos részletek Juszt László múltjából
saribe:
Lehet rá mondani,hideget,meleget,de azt nem lehet vitatni,hogy sok embernek megoldódott már a prob... (2009.01.02. 13:16)Titkos részletek Juszt László múltjából
states:
Juszt a legvisszataszítóbb médiajelenség. Pedig óriási a konkurencia, a verseny. Verebestől Sas Jó... (2009.01.02. 13:09)Titkos részletek Juszt László múltjából
Tudja valaki, hogy ki lehetett Budapest főpolgármestere a hetvenes, nyolcvanas években? Volt egyáltalán olyan? Mert a Híradó inzertjéből úgy tűnik, hogy a városi közlekedés megoldását ő is a nonstop lezárásokban látta.
Már Kádár János is rájött, hogy fullextrás autópályákat érdemes építeni, mert a rengeteg kiegészítő épület megemelt költségeiből lehet jól pártfinanszírozni. Ezért csak három csonka autópályát épített az Öreg, de azokat jól felspécizte.
A Lokinak köszönhetően ma megint majdnem ugyanakkora fociláz tombol Magyarországon, mint a hetvenes években, amikor akár havonta többször is, rendszeresen megtelt a Népstadion - bajnoki rangadókra, válogatott meccsekre.
Azt hazudták, hogy ismeretlen párttitkár volt akkoriban - pedig dehogy, Borisz Jelcin már a hetvenes években a trón visszafoglalásán gondolkodott, a Híradó szerkesztői szerint.
Utolsó kommentek